Varför krångla? Ge mig mina jävla böcker!!

Fan vad jag hatar när saker som man beställer är försenade. Sedan när man ska ringa och klaga, ja då säger det "Du måste prata med Posten innan vi kan göra något." Jaha, nu har jag gjort, och så ringer man igen

Dryg Skåning: "Ja, det står här att ditt paket har returnerats pga felaktig adress".
Åsa: "Vaddå felaktig, jag har bott på samma ställe i mer än två år!!!"
DS: "Du får ringa imorgon igen!"
Å: "Så jag ska behöva vänta ännu längre?"
"Jag kan inte göra något åt detta, du får ringa imorgon"


FUCK YOU! Vad trött jag blir, det stod "leverans: 3-6 dagar", hur många dagar har det gått nu? 16 DAGAR. Fruktansvärt dåligt, och sur och otrevlig personal som inte fattat vad "servicemindness" betyder!!! Och dessutom så pratade både dagens och gårdagens telefonist skånska:det fulaste språket i Sverige!


Nu är jag färdig, är det nån mer än jag som lyssnat in Coldplays nya?

Annars: http://www.youtube.com/watch?v=OYZ6llhAWdc

Nu känns livet lite lättare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0