Dag 5 i fastan.

Idag känner jag mig mycket lycklig dels för att jag är mycket pigg och välmående idag, liksom igår, och så kommer jag att börja äta frukt imorgon, tror jag! Om jag känner mig väldigt pigg och glad imorgon också så blir det nog inget tuggbart förrän kvällen, eller lördag morgon. Men morgondagen kommer att innebära många frestelser; jag ska jobba i charken i 7h, jag kan visserligen inte äta kött av något slag de närmsta dagarna men det luktar gott! Gud, jag låter helt nojjig!

Jag är iaf nöjd med denna fastan, det har varit denna lättaste hittills. Jag utgår att det för att jag tränar så mycket, det borde ju vara enklare när man är i god fysisk form. Jag är glad över att jag även denna gång kommit lindrigt undan; ingen huvudvärk, ingen äcklig beläggning på tungan som kan få (vilket jag aldrig fått!), och inga jättesug efter något. Skönt! Det jag kan säga att jag har lidit av är väl dålig andedräkt men det har inte jag kännt lika mycket som andra antar jag! Men det är väl inte så konstigt, gifterna måste ju ut någonstans!

Det var allt för nu! Nu måste jag studera, har lite grammatik att ta itu med innan lektionen!

Bye, bye!

Kommentarer
Postat av: Camilla

åhh.. vad duktig du är! =)

2008-11-20 @ 09:21:57
URL: http://millamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0