Något annat vackert.

Jag har precis varit ute med Ludde en stund, och det var så härligt väder ute. Ca -5 grader och solsken och dessutom har det kommit lite snö under natten som ligger så fint på backen. Detta är det jag älskar med vintern, inget regn, och halvvarmt: Om det ändå kunde vara såhär fram till mars fast med lite mer snö såklart! Jag måste ju kunna börja träna inför Tjej-Vasan; jag som inte ens har åkt längdskidor förut!

Det var iaf underbart vackert att gå här i min omnejd och att bara få se lite ljus, vilket jag inte har gjort mycket på sista tiden, var helt fantastiskt! Hoppas ni andra också får en härlig dag, och att det är lika vackert hos er!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja absolut det vore jätte kul om vi träffades hemma hos dig! =) ska du till parken på juldan?? puss

2008-11-21 @ 21:54:58
URL: http://millamirakel.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ja, precis. men kan vi inte bestämma den 26 om dom andra kan det så det verkligen blir av.. så kan du handla mat o så få du pengar av oss.. så kan vi ju laga tillsammans eller nått! vore jätte kul om du följde med till parken då ju!!! =) puss

2008-11-22 @ 16:00:30
URL: http://millamirakel.blogg.se/
Postat av: Ida, kusin.

Nej men, ska du åka tjejvasan? Själv så ska man åka stafettvasan. Bra uppladdning inför riktiga vasaloppet någon gång i framtiden :)

2008-11-30 @ 22:02:28
URL: http://idamellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0