Nu är jag peppad!

Även att jag har ca 1000 saker att göra just nu innan jul och att jag nästan spenderat hela min lö redan, mest på sparkonton doch vilket inte är fel, så känner jag mig positiv! Jag är färdig med alla julklappar förutom till mamma och Svante, och känner att jag har mina studier under kontroll, och livet leker! Kanske beror det på fastan, den brukar alltid ge mig energi, eller så beror det på att det är just jul snart; och JAG ÄLSKAR JUL! Jag ska inte spekulera i varför, det viktigaste är iaf att nu känner jag mig peppad mer än jag gjort på länge!

Kanske kan det bero på det underbara ficklexikonet på spanska som ska underlätta mina ryggvärk?! Ca 250 g i vikt istället för ca 4 kilo som det andra väger; bara det är en härlig tanke!

Och en parantes: på söndag får man JULPYNTA! Me like!


Kommentarer
Postat av: Camilla

hihi.. ja det va lite skillnad på lexikonet.. Jag ska faktiskt tjuvbörja att julpynt lite imorgon redan eftersom jag ha sovmorgon till 12 och då slipper jag fixa massa på helgen! =) ha vi bestämt den 26 hos dig?? måste veta, för jag ska boka tåg hem sen.. puss puss

2008-11-26 @ 19:00:46
URL: http://millamirakel.blogg.se/
Postat av: Camilla

okej vad bra!!

2008-11-29 @ 09:55:30
URL: http://millamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0