Lite fakta om mig..

Snodde detta från min kusin: http://www.idamellstrom.blogg.se/ .

Jag kommer från: en liten håla i Småland
Jag heter: Åsa Maria Helen Backhouse
När fyller du år: 11 maj
Tycker du om någon just nu: min pojkvän sedan snart 7 år (tiden går fort!)
Om sex månader: Fyller jag 22, så då blir det antagligen en resa till London med storebror.
Vart går nästa utomlandsrea: Dominikanska Republiken.
Gröna eller röda äpplen: Vilkasom.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Finns flera alternativ, men mina bästa kompis Louise är den jag ringer först om hon är i Sverige vill säga!
Gillar du golf: Minigolf!
Vilken tid gick du upp idag: kl.8.53
Har du sovit i din egna säng inatt: Japp.
Kan du cykla utan händer: japp, det är dock svårare med min nya cykel.
Har du strumper på dig nu: nej, dunsockor.
Hur svarar du i telefon: Antingen "Åsa" eller "Hallå" i mobilen, i hemtelefonen: "Backhouse"
Vad ska du göra ikväll: Simma med min granne, sedan sova.
Vad ska du göra imorgon: Fika med några kompisar från gymnasiet, sedan styrketräna med en ex co-worker, och basta lite.
Vad vill du bli när du blir stor: Lärare i Engelska och Spanska för gymnasiet, vilket jag är inom 2,5 år. Och lycklig såklart!
Tycker du om gul-bil-leken: vet inte vad det är.
Är det okej att gråta: Självklart.
När grät du senast: Jag kommer inte ihåg när det var sist men det var nog inte så länge sen! Jag kan lipa för vad som helst, typ ett hemskt inslag i OPRAH.
Har du gjort en bakåtkullerbytta: Självklart, jag har alltid älskat gympa. Gjorde faktiskt en på midsommarafton sist.
Vilken årstid tycker du bäst om: Jag gillar alla årstider! Det är väl därför man bor i Sverige!
Laddar du ner film och musik från internet: Nej, jag köper allt jag vill ha. Kan ärligt säga att jag aldrig har laddat ner något i hela mitt liv av två anledningar: 1) jag vet inte hur man gör!, 2) jag tycker att det är snyggt att ha skivor och film i hyllan!
Har du haft träningsvärk: Japp, just nu faktiskt, tränade igår och i förgår, det känns i benen nu!
Har du piercing: 1 hål i varje öra; för övrigt tycker jag att piercings är skitfult. Vissa passar i det dock!
Vill du gifta dig: Självklart; det plaeras för 2010 om jag har råd (fortfarande fattig student då)!
Vill du ha barn: ja, men inte just nu.
Hur mycket pengar har du i plånboken just nu: 46 kr, tror jag.
Solar du ofta: Bara när jag är utomlands, eller de få gånger som det är sol i Sverige.
Är du bra på att laga mat:  Jag är KUNG i köket, eller möjligtvis DROTTNING!
Är du flygrädd: Nej.
Vad dricker du helst när du är törstig: Kallt vatten, eller coca-cola om jag är bakis!
Vilken är din favorit glass: Jag gillar inte glass så mycket men jag får nog välja Twister.
Vad heter du i mellannamn: Maria Helen
Hur spenderar du en regning dag bäst: Inne i soffan eller nerbäddad i sängen med en bra bok eller film.
Är du en morgon- eller kvällsmänniska: Jag har inga problem med varken dt ena eller det andra, så länge jag inte gått upp jättetidigt då!
Vilken ögonfärg har du: Blå.
Har du nån gång gråtit dig till sömns: Säkert, minns när dock.
Är du beroende av något: Arbete, träning, i perioder socker!
Röker du: Nej.

Kommentarer
Postat av: Camilla

nu ha jag antagit din utmaning :)

2008-10-30 @ 11:00:45
URL: http://millamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0