Panik

Det är redan onsdag och mitt lov är snart slut!

Eftersom jag har bestämt mig för att plugga i förväg nu så känner jag att jag måste läsa en bok som vi ska använda i skolan om ett par veckor nu. Jag vet inte hur jag ska hinna det, och det gör att jag känner mig stressad även att jag har lov! Suck! Så idag vaknade jag kl 7, gjorde ingenting, glodde på TV, vid kl 9 tog jag frukostoch nu sitter jag här framför datorn och slötittar lite halvt på OPRAH WINFREY, patetiskt! Snacka om att slänga bort värdefull tid!

Varför är det alltid mycket lättare att göra saker i sista minuten? Det känns nästan att min kropp och hjärna vill stressa. Låter ologiskt, men det är nog sant.

Måste bara säga: Vad hände med Desperate Housewives egentligen? 5 år senare? Känns som att, satan vad ska skriva nu? Humm, vet inte, varför inte hoppa över fem år så slipper vi arbetet med att förklara varför saker och ting har hänt! Jag vet inte om jag tycker om det här, speciellt eftersom t..ex. Adam dog i sista avsnittet innan "de fem åren" och vart är Dylan, och Susan´s dotter? Det bäst att de "shape up" lite tycker jag, hoppas att det sker snart!

Nej, nu måste jag stänga av TVn så att jag gör något vettigt innan jobbet iaf.

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0