Så har det tentats då...

morgonen började underbart. Jag gick kl 5.18 efter 8 timmars sömn och två härliga snoozningar. Jag åt en god frukost och efter tog jag mig till stationen, väl där ropar de ut i högtalarna att tåget är försenat, blä, och jag tar därför bilen ner.
kör till stan och sätter mig i tentasalen och jag känner mig helt lugn, självsäker; "Jag kan ju det här!", tyvärr var det inte lika lätt som jag trodde, och helt obehagligt, som om man lärare visste det så kom allt det som jag varit osäker på! Otur, jag hade tänkt att det skulle vara denna tentan som skulle höja mig till VG, men med tentan ska jag nog inte hoppas på det mer!

Men, men shit happens! Huvudsaken är iaf att jag har lärt mig jättemycket och det har inte alltid med bra betyg att göra. Hellre lägre betyg och kunskap än bra betyg och kunskap bara för dagen, men helst en kombo av båda! Better luck next next time!

Yeah, ska iaf satsa på att plugga tid på kommande kurserna; gärna några dagar innan än precis i tid vilket har varit verkligheten den senaste tiden. Tack Ica för att ni anställt extra personal så att jag slipper jobba så mycket!

http://www.youtube.com/watch?v=AratTMGrHaQ
-6 minuter och 33 sekunders njutning.

Kommentarer
Postat av: Camilla

=) ja absolut ska jag ta mig an utmaningen när jag bara få tid.. hihi.. puss puss

2008-10-27 @ 19:54:06
URL: http://millamirakel.blogg.se/
Postat av: Milie

Heeej åsa :) fan va längesen! hur gick det då?

Puss <3

2008-10-28 @ 15:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0