Tänk om det ändå vore måndag kväll...

då hade jag varit en lugnare, mindre stressad, gasnka trött men avslappnad person.

Nu är det istället tisdag kväll och jag har 16 kap (ca. 250 sidor) kvar i grammatik boken att läsa innan måndag, jag ska till stan imorgon för att kolla mitt blodvärde och sedan ska jag plugga och träna kick´n´box (vilket jag egentligen inte har tid med men som jag lovat Linda), jag ska ha en fin muntlig tenta på torsdag om Spaniens realia (ca. 80 sidor: politik, emigration/immigration, kvinnans ställning, arbetslöshet och den spanska familjen), sedan en underbar kvar kväll att ägna åt grammatik, fredag, till skolan igen, genomgång i grammatik, mer plugg och efter det, det där gympasset som jag och Marie snackat om i flera veckor! Sedan lördag: jobb 7-12, sedan plugga grammatik och sedan efterlängtade festligheter med tunnbad på kvällen! Thank God, något roligt förutom träning! Sedan en skön bakis söndag med magsårs stress inför stundande grammatik tentan måndag morgon kl.9-14, efter det hem och jobba igen! Och sen på måndag kvällen så kan jag behagligt luta mig tillbaka i soffan med ett stort glass rött vilket jag förtjänar efter den här veckan, och bara softa hela kvällen framför TVn, och på tisdag kan jag sova så länge jag vill!

OM DET ÄNDÅ VORE MÅNDAG KVÄLL: NU!

Hoppas att ni andra också har en spännande vecka framför er!



Kommentarer
Postat av: emma

Ja, det är ingen annan jag har såna intensiva "Days-of-our-Lives-snack" med som med dig :P Bada tunna låter trevligt, men jag har tenta nästa vecka så jag måste råplugga här nere i Växjö :( Får bli en annan gång :D

2008-10-22 @ 11:20:58
URL: http://emkas.blogg.se/
Postat av: Camilla

Fy fan vilken vecka förstår att du inte hinner prata.. ring mig på tisdag nästa vecka istället.. hihi.. puss puss

2008-10-22 @ 18:53:56
URL: http://millamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0