Utmanad.

Jag har blivit utmanad av annabackhouse.blogg.se

Reglerna är följande:
* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dom veta att de blivit utmanade genom att lämna en kommentar på deras blogg.

1. Jag älskar att resa. Jag sparar mycket pengar, året om,  men jag sparar bara till nästa resa; varje gång som jag kommer är jag nere på noll igen! Nästa destination är Dominikanska Repbliken som jag åker till efter jul. Alla som  känner mig skulle antagligen kalla mig något beroende.

 2. Jag har ytterligare ett beroende;jag är arbetsnarkoman. Jag jobbar i stort sett aldrig mindre en halvtid i månaden och då pluggar jag heltid, och har två timmars pendlings-tid om dagen till min skola, om man bara räknar tågresan.

3. resten av min tid spenderar jag på gymmet, i simhallen, i skogen på promenad/joggandes, på något pass eller i sängen totalt utmattad. en liten stund varje dag spenderar jag också med min kille!! Träning är mitt liv. Nästa år ska jag göra tjej-klassikern, det ska bli mitt  diplom på att träningen har gjort nytta.

4. Jag är ett big fan av grammatik, tycker det är bland det roligaste som finns. Jag pluggar till lärare, och mina ämnen är Engelska och Spanska.

5. Tori Amos, Kent, David Gray, Feist, Ane brun, Jeff Buckley, Bob Dylan, The Ark, Heather Nova....är bara några exempel på min musiksmak. Jag älskar musik; jag kan inte leva utan den. Jag kan lätt hänt åka till Paris för att se en konsert om det något som jag verkligen gillar.

6. Spanien är det land som verkligen bor i mitt hjärta. Har varit där flera gånger, ska antagligen plugga där nästa höst, jag älskar deras rödvin, maten, deras skitsnygga kläder etc. Detta intresse för Spanien har jag nog ärvt ifrån min far vars högsta önskan var att skaffa ett hus/lägenhet där, tyvärr så gick inte den drömmen i uppfyllelse. Men jag lever hans dröm.

7. Jag är totalt oteknisk, jag vet faktiskt inte hur man länkar saker så jag tänker skriva era namn och så får ni klistra in era namn i web-brewser´n. Jag hoppas att det inte försvårar för er, men jag är totalt kass. Jag önskar att jag åtminstone hade haft ett intresse av att lära mig, men nej, det finns nästan alltid någon att fråga. Det är bra med en man i huset, det är fördom som jag anser är sanning! I alla fall i det här huset.

Jag utmanar: www.millamirakel.blogg.se, www.kina.blogg.se, www.emkas.blogg.se, www.anderssonfrida.blogg.se , www.idamellstrom.blogg.se , www.milie.blogg.se www.antons-generation.blogspot.com  hoppas ni också vill anta den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0