Vad ska jag skriva?

Har fått en skriv uppgift till en film i spanskan. Filmen är "La Lengua de las Mariposas" Uppgiften lyder:

Berättaren i filmen är huvudrolsinnehavaren, men nu vuxen ( 30 år) : hans utdrag är inte utan minnen från sin barndom. Anta att de fattas ett stycke från en sida vars berättare beskriver sina nuvarande känslor som vuxen. Vad säger berättaren?

Får jag hitta på vad jag vill? Gud, vad kul!!!
-INTE!

Jag har ingen fantasi, vad ska jag skriva?

Har du ett bra förslag inom en timme eller så, så kan du gärna få slänga in en kommentar!

Tackar!

Lite härlig musik istället:

http://youtube.com/?=wfEPvebGGJM&feature=related

Bekymmer är för morgondagen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0