Long time, no see...

Vet inte varför det tar så lång tid att skriva ibland...antar att jag har för mycket att göra.

Har iaf börjat plugga spanska nu. väldigt kul, jag  undrar bara när man ska lära sig att prata? Nu i början har vi bara haft föreläsningar men vissa i klassen har ju ställt frågor och så när vi har haft grammatik kursen men varken jag eller min kompis Evelina har vågat säga något. Denna situationen känns mucket lustig för mig för det brukar vara jag som snackar jämt, som utan problem bara pratar, men det är nya tider nu! Jag hoppas bara att jag snart ska kunna känna mig så säker på mitt språk att jag vågar tala utan att ha druckit alkohol först! Då är det mycket lättare!

Önskar att jag kunde få mina skolböcker också, vilka jag beställde 19 JULI, är det inte helt otroligt! Nu är jag ledig i tre dagar men jag har inget att göra om ändå mina böcker hade kommit så hade jag kunnat plugga. Vilket känns ganska nödvändigt eftersom första tentan är om ca. 6 veckor. Känns sådär!

Nehe, nu ska jag ringa till Bokus och klaga!

Diggar: http://www.youtube.com/watch?v=p8X-fSPPuIw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0