Hurtigbulle del 2

Idag har hurtigbullandet fortsatt; jag har sprungit även idag! Och jag är genomsvett även idag men idag var det iaf inte lika jobbigt! Tänkte att man kanske skulle fortsätta denna nyttiga veckan med att fruktfasta torsdag, fredag och lördag. Har ju inte fastat på flera månader..

Det blir en bra start min lediga vecka som kommer härnäst. Nästa vecka kommer att bli toppen; först ska jag hämta Louise på flygplatsen på tisdag och det är det bästa med hela ledigheten: vi har inte träffats på ca 2 månader! Sen blir det desutom Liseberg på helgen! Äntligen blir det av; jag ska dit även om det spöregnar!! Kanske ska jag och storebror hälsa på farmor och farfar också, om han kommer ihåg det förstårs! =)

                                        

Kommentarer
Postat av: Adam

jag ska med till liseberg och göteborg i helgen!!! Jag ska se madonna och på frdagen tar vi oss an liseberg! haha, alla ska dit i helgen verkar det som! ;)

2009-08-05 @ 11:42:04
URL: http://theadamlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0