Hurtigbulle

Nu är det dags att börja det nya livet-igen! Lite mindre alkohol, lite mindre fest och mycket mer motion och nyttig mat! idag började dagen med att springa. Det var så förbannat jobbigt så jag insåg att det dags bättra på konditionen lite. Jag skyller dock allt på gymmet och träningsklubben, gymmet har begränsade öppettider när det är sommar oh träningsklubben stänger i maj! Det är ju c 3 månader utan regelbunden träning..........usch! Dessutom är ju badhuset i Smålandsstenar så briljant att det stänger på sommaren  och har bara en utomhusbassäng istället. Jag bara undrar; vem vill simma utomhus när det åskar och spöregnar ute?! Inte jag iaf!

Jag idag, det regnade även under löparrundan. Kan dt möjligtvis regna mer än det gjort denna sommaren?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0