Nervositet och en massa idéer.

Nästa vecka och veckan därpå ska jag ha praktik på Gärdeskolan i Gislaved och detta är spänning blandat med nervositet. Det ska bli kul och se om jag kommer att kunna prata mycket spanska ( har ju inte fått någon träning på hela sommaren! ) och se hur det kommer att gå för mig när jag ska hålla mina lektioner. Jag har suttit i några dagar nu och spånat på vad jag ska göra och det finns iaf en hel del idéer och det känns positivt! För er som vill se ett roligt sett att lära sig spanska reflexiva verb så kan jag rekomendera detta: http://www.youtube.com/watch?v=KATBgZ5oyIg.

-Detta måste vara en lärare med lite för mycket tid! Dock mycket roligare en att bara läsa i en bok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0