Semester och trötthet.

Igår blev jag äntligen ledig, och då var vädret kass, jag var trött och omotiverad. Finns minst hundra saker som jag kunde eller borde ha gjort men jag var inte sugen på att göra något annat än gå och lägga mig. Spenderade  flera timmar med att leta billiga flyg och hyrbilar till Sevilla och bara allmän information..känns dock inte som att jag vet mycket mer nu än vad jag gjorde innan dess...Segt.

 

Idag segade jag mig upp kl 10, tog en banan och sedan sprang/gick jag en 5 km runda. Väl tillbaka fixade lite gröt, men för tredje dagen i rad blev den inte god! Är det någon som har ett bra recept på havregrynsgröt förutom den som står på förpackning? Tacka guden så bjöd Patrik ut mig på lunch och den var betydligt godare!

 

Sanrt ska jag iväg och hämta min lilla Louise på Landvetter, tyvärr verkar det som att jag får åka själv eftersom jag inte får tag på Tess, men jag ska nog överleva, bara att få träffa Louise är ju en present i sig!

 

Är det någon som vet om det ska vara sånt här skitväder hela veckan? Jag längtar efter att få vara i värmen hela hösten och vintern, medeltemperatur på 31 grader när jag åker i september! Fantastiskt, kan ju behöva en bra bränna till bröllopet nästa år!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Kramar Louise från mig när du träffa henne på landvetter!

2009-08-11 @ 18:16:02
URL: http://millamirakel.blogg.se/
Postat av: Micke

Japp så fort man är ledig är det regn.

Sol när man jobbar.

Det är rättvisa eller svensksommar.

Må väl.

2009-08-12 @ 19:47:37
URL: http://pappamicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0