Halt värre på isen.

Igår var jag, Patrik och Mattias ute och körde 2.45 på isen i den lilla sjön i vår skog. Jag fick också köra och det är så grymt roligt. Jag var faktiskt bättre än förväntat, och jag fick upp några riktigt bra ställ. Men jag lyckades också med att snurra runt bilen fyra ggr på två varv! Jag har knappt aldrig haft så kul någonsin.

Ytterligare en poäng till att bo landet istället för i stan.
Hur ofta kan man åka bil på isen där?




Ungefär så här såg det ut men fel bil då......modell äldre på den jag körde.




Kommentarer
Postat av: emma

Men hallå! Vi har väl is här nere också! :P Nej, det kan inte vara så alltså, behöver ytterligare hjälp med den där tuggummifrågan alltså..

2009-02-21 @ 03:01:30
URL: http://emkas.blogg.se/
Postat av: Camilla

vad kul!! =) Hur gick tetan gumman? kändes det bättre denna gången? puss

2009-02-22 @ 10:12:54
URL: http://millamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0