TIDTABELL


För 5 år sedan...
Var jag 16år och gick första året på gymnasiet med inriktning samhäll. Det var då jag verkligen insåg att skola både var kul och viktigt; på tiden! Jag återförenades med Louise och träffade även Camilla och Therése som är några av mina bästa kompisar idag.

För 3 år sedan...
var jag 18år och tog studenten, flyttade till Patrik i underbara Fållinge City! Metropolen i Småland! Höstn -06 började dessutom min lärar-utbildning.

För 2 år sedan...
hade jag ganska precis kommit hem från en undebar resa i Costa Rica och hade även börjat min första inriktning: engelska.

För 3 månader sedan...
längtade jag efter semestern......

Igår...
var jag i skolan hela tiden och när jag kom hem så tränade jag kick´n box.

Imorgon...
ska jag vara i skolan hela dagen och när jag kommer hem så ska jag jobba. Så jag kommer åka hemifrån ca 6.30 och jag kommer att komma hem kl 20.30.

Om 1 år...
kommer jag vara tillbaka från Spanien, träna som en galning inför tjej-vasan och antagligen kommer jag nog att planera vårt bröllop samtidigt som jag pluggar min näst sista termin! Om det blir som det är tänkt vill säga.........vi får väl se!


Hur ser er tidtabell ut???

Kommentarer
Postat av: Anna

Idag kom vykortet från er resa till Dominikanska republiken. Var det en månad sen ni kom hem,eller?

Nej, knappt va? Men ändå...

Fint var det, hur som helst.

Kram Anna

2009-02-12 @ 16:57:27
URL: http://annabackhouse.blogg.se/
Postat av: Anna

Snygg design!

2009-02-13 @ 17:16:24
URL: http://annabackhouse.blogg.se/
Postat av: Anonym

ooh, impad :0) cya 2morrow

2009-02-13 @ 23:11:41
URL: http://louisewernvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0