Jag saknar träning och energi.

Nu är det dags att ta tag i det nya året; inte massa festande, snabbmat och dåliga bortförklaringar för att inte träna. Inga nyårslöften, men nytt år och ny start. På fredag så kommer ju lönen; så nu ska nytt träningskort  inhandlas och nya rutiner inrutas; frågan är bara när jag ska hinna med att plugga? Det känns iaf som att det är dags nu eftersom jag verkligen har kommit ifrån mitt gamla hurtiga liv. Det är eländet med julen; för jag saknar verkligen min träning och jag längtar efter energin som den kommer ge mig!

Nu ska jag dra mig till sängen; snart är jagväl rätt i sömnen igen; förhoppningsvis!
Hasta la vista!

Kommentarer
Postat av: Anna

Det är rätta takterna!



Det är bara att köra... önskar att jag själv hade lite tid till sånt. Får försöka hitta tillfällen.



Ha det!

Kram Anna

2009-01-22 @ 22:04:52
URL: http://annabackhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0