I'm back!

Nu var det länge sen jag bloggade, jag har varit så trött på det inte funkat som det ska, och så har jag jobbat mycket. Fullt upp hela tiden iaf. Vi var ju Göteborg för ett par helger sen och det var nice. Nu i torsdags hade vi besök av "Stockholmarn" som vi träffade på Dominikanska; askul! Det är verkligen kul att man har lyckats att hålla kontakten, väldigt sällan man gör det. Och om ett par veckor ska vi hälsa på dem i Stockholm med allt vad det innebär; Gröna Lund, käka på nån restaurang vid vattnet, utgång...Ser fram emot det kan jag säga!=)

Ska ju även åka upp till Gävle/Ockelbo måndag-fredag v. 30; så kära släktingar ni kan väl höra av er om ni är hemma och ni vill att vi ska komma!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman!

Joda jag kom in i kalmar (SUCK) och jag star som reserv i sthlm och sundsvall. Men om det bara blir kalmar sa vette fan om jag vill ga i skolan over huvud taget.... Far panik men hoppas pa det basta!! Saknar dig. Kommer hem den 10 augusti till gbg. Har du lust att plocka upp mig?? SAKNAR DIG JATTEMYCKET

2009-07-15 @ 01:02:15
URL: http://louisewernvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0