Long time no see...

....det har varit mycket nu. Förra veckan jobbade jag 6 dagar (46h totalt) och hade praktik 2 dagar+ att jag var i Trollhättan i måndags kväll och däremellan har det inte funnits mycket tid över till annat!!

Imorgon kommer Björn, och så ska vi fira Svante som blir pensionär på riktigt då! Ska bli trevligt sen blir jobb resten av veckan. Är äntligen klar med allt som har med skola att göra, förutom en liten sak. Jag hade missat att skriva på ett papper som har med stipendiet att göra...måste därför antagligen köra bil ner till skolan imorgon för att skriva en signatur. Där kan man snacka om "waste of money and time"...men,men..det får väl vara värt det!

Funderar på vilka terminstider jag kommer att få. Det är så mycket jag måste hinna med i höst innan jag åker. Jag ska jobba fram tills i början av augusti, ha praktik i 2-3 veckor, träffa Patrik så mycket som möjligt, och kanske hinna med en resa till Kreta. Det börjar kännas som att det blir tajt om tid.... Men det löser väl sig.

Nu ska jag mejla lite, lite grejer att fixa och sen iväg ut och gå!

Kommentarer
Postat av: Anna

Då förstår jag att du haft fullt upp...



Ha så trevligt idag! Hälsa pensionären från oss...



Kram Anna

2009-06-09 @ 11:32:44
URL: http://annabackhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0