Pengar, pengar, pengar!

Skatteåterbäringen har kommit; 12870 kronor.

Så igår kväll betalade jag av Patrik min lilla skuld, så jag är återigen en skuldfri kvinna med sparpengar på kontot; lovely! Det var alldeles för länge sen som jag hade såhär god ekonomi. Nu väntar jag bara på att semesterersättningen och sommarens löner ska komma så att man vet hur mycket man behöver att spara innan nästa sommar och höst. Många resor nästa sommar och och en hel del andra stora utgifter väntar! En härlig tur till USA är inte gratis...tyvärr.


NYC: sure, like to go there again! And I will!

Kommentarer
Postat av: adam

när var du i NYC?? Ja vi har massa att prata om nu, ses i helgen! :D

2009-06-11 @ 22:26:38
URL: http://theadamlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0