"Slippery suckers!"

Vissa saker kan vara riktigt hala; tex ett blött trädäck på Hotell Åsen i Anderstorp. I lördags, visserligen lite i fyllan och villan, så går jag med mina fina, spanska högklackade skor som är något hala, ut påväg mot tältet och då bara " Woff"; jag trillar som på ett bananskal och liksom bara flyger iväg. Landar sedan på mitt finger (fortfarande svullet), min axel (blåmärke), min höft (öm), min fot (återigen en halvstukad känsla) och min rumpa, på något konstigt sätt. Är just nu lite öm överallt! Lördagens läxa: Gå aldrig ut på snorhalt trägolv med 12 cm klack! Läsare: ta med denna visdom!

 
           

Kommentarer
Postat av: Micke

Oki jag lovar.

Må väl.

2009-06-09 @ 18:13:51
URL: http://pappamicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0