Ändrade planer.

Igår var jag jättetrött efter min halvdag i skolan, jag kom hem och bäddade ner mig i sängen med pyjams och allt. Efter en halvtimmes avkoppling utan sömn så dundrar Patrik in och frågar om jag inte ska med Nässjö, jag var inte särskilt peppad men han övertalade mig. Så vi åkte till Nässjö och lämnade ett par kartonger på ett ställe där och sen åkte vi och hälsade på farmor och farfar som jag aldrig träffar. Vi ringde inte och sa något utan vi dök upp och stackars farfar fick nästan en hjärt-attack tro jag! =) Så blev det fika...så då åt jag och det var jättegott. Farmors fika är alltid bäst! En trevlig vändning på en ganska seg dag.

Man borde hälsa på dem oftare; jag måste bli bättre på detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0