Effektiviteten infinner sig ibland!

Igår var jag grymt effektiv eftersom jag:

- sorterade alla skor i hallen
- flyttade alla jackor
- plockade undan alla mina skolböcker som låg överallt i hela huset
- torkade vardagsrumsbordet
- eldade lite skräp
- tömde dammsugarpåsen
- storhandlade, och pantade
- slängde återvinning
- bakade äppelkaka
- gjorde 100 situps och 20 armhävningar
- lagade Västerbottenburgare med coleslaw
- slog in presenter till Patrik
- läste ca 60 sidor i min bok; på spanska som vanligt

- tömde och fyllde på diskmaskinen två ggr.
- städade kylskåpet; ofrivilligt. Jag spillde vaniljsås!
- skrubbade diskhon så att den är skinande ren

- Och det var nog allt, men det var ändå ganska mycket tycker jag! Hoppas att denna dagen kommer fortsätta likadant!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hu, vad duktig du har varit!

Tack för i helgen! Det var skönt att relaxa, och kul att göra det med dig och Lollo.



Du har en utmaning hos mig!

Kram storasyster

2009-03-09 @ 22:09:42
URL: http://annabackhouse.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hu, vad duktig du har varit!

Tack för i helgen! Det var skönt att relaxa, och kul att göra det tillsammans med dig och Lollo.



Du har en utmaning hos mig!

Kram storasyster

2009-03-09 @ 22:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0