Hålla kontakt..

..och komma ihåg alla vänner är inte alltid lätt. Men visst blir man verkligen glad när någon man inte hört ifrån på ett tag plötsligt gör det? Idag fick mail ifrån en person jag träffade på Dominikanska och oftast när man träffar någon på någon resa så brukar man snacka mycket men det händer inte lika mycket! Men för en gång skull så har vi hållit kontakten och jag hoppas att det kommer att fortsätta så!

Fick även en vän-förfrågan på facebook idag av mina gamla "utbytesstudent" från resan till Palencia sista året på gymnasiet. Oväntat, men glädjande! Hoppas att vi kanske kan ses om jag nu kommer till Sevilla vill säga. På torsdag är jag ett steg närmare klarhet! Förhoppningsvis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0