Sjuk; ont i huvudet, näsan rinner, halsen så svullen att känns som att svälja med sugrör....

Blä! Vart kom detta ifrån? Jag bara undrar! Igår mådde jag bra, iförrgår, dagen innan dess och ca 5 veckor bak i tiden. konstigt. Helt plötsligt igår, började jag känna den där halsen....men jag tänkte att det går över under natten, men tji fick jag!

Så nu sitter jag i skolan eftersom jag ska på ytterligare ett möte om stipendiet (som börjar närma sig nu, 15 april ska det vara inne!) eftersom att personen som sköter det är mycket upptagen hela tiden. Jag bokade möte med henne för två veckor sedan för det är så lång tid det tar att få prata med henne, och då kan jag ju inte missa det för att jag är sjuk! Så jag fick gå upp vid kl 6 idag för att ta tåget lite innan 7 och sitta här i skolan och vänta på att ha ett möte 10.15 för att sedan ta tåget hem vid 12! Meningsfull dag? Hoppas att hon har något bra att säga!

Nu ska jag fortsätta min läsning av "Celestina" Jippi!

En god nyhet är iaf att någon kommer få ca. 12900 kr tillbaka på skatten!!!!!!!!! Glädjetjut!!!!!!!!!!! =))) Det är nog helt okej att vara sjuk ändå!

Kommentarer
Postat av: Markus

vissa har det bra ser jag :P

2009-03-26 @ 16:46:29
Postat av: Camilla

fan vad bra att du få så mycket tillbaka på skatten, jag ha inte fått hem mitt ännu men jag hoppas att jag få tillbaka och inte behöver betala. Ja, det där med uppdateringen gick visst inte så bra idag.. hihi.. puss o krya på dig sötnos

2009-03-26 @ 21:52:18
URL: http://millamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0