Kvallen som blev annu langre!

Lordagen kvallen spenderades pa Sevillas gator...Jag som tyckte att det blev sent i fredagskvall tar tillbaka min kommentar da lordagen avslutades kl 5.30 nar vi hade slagit om tiden (alltsa egentligen kl 6.30)! Det blev en livad kvall med forfest hos mig/efterfest i Fallinge pa webcam med ganska mycket sangria...Kvallen forsatte med att vi skulle ga till Alfalfa som ar en av de storsta bargatorna for att ta en drink men vi gick fel (inte alls svart att gora det i den har staden vars gator ar som labyrinter!) och gick istallet till Alameda. Det var forsta gangen for mig dar men detta baromrrade erbjod inte sa mycket mer an stangda klubbar och hippies, alltsa inte sarskilt imponerande... Fortsatte sedan tillbaka till Alfalfa for att ta ett par drinkar dar och av nagon anledning sa blir folk alltid galna pa denna gatan!! Rory ville hamnas pa mig for att jag rakade stampa pa hans fot med 12 cm klack dagen innan och gjorde detta, helt utan att jag var med pa det genom en rugby-tackling!! ;) Helt galen! Hans plan var att fanga upp mig innan jag trillade i marken med med en stor konsumtion av alkohol och klumpighet sa tappade han mig pa marken, vilket resulterade i ett fint fett blamarke pa roven!! Tack sa mycket! Vidare sa lyfte dem upp mig pa axlarna och bar bort mig till sopgubbarna och bad dem att spola ner mig med vatten!! Jag vet inte vad som hande men folk flippade lite om man sager sa; men kul hade vi!! Efter att barerna stangde pa Alfalfa sa drog vi vidare till "La Catedral" som ar en nattclub och dansade ytterligare nagra timmar! Sedan var det laggdags!! Samanfattat var det  en sjukt kul kvall; vi far val se om det blir repris pa lordag da det ar Halloween! Igar fick man dock betala for goda tider om man kan val saga att jag var inte manniska forran kl 18 pa kvallen....

Idag ska jag och Lovisa hanga pa killarna och se hur bra Irland presterar i "Beer-drinking Championship"; det blir nog intressant!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0