Vad som hände 2009!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Japp, så många saker att det går inte räkna upp dem!
2. Höll du några av dina nyårslöften?Jag gör inte sånt...
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Yes!
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, det tackar vi för.
5. Vilka länder besökte du? Dominikanska Republiken, Island, Barcelonax2, Sevilla, Lissabon, Marocko...+en massa andra ställen i Spanien.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Det finns väl alltid nåt man saknar!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 1 januari, 16 september, 18 december.
8. Vad var din största framgång 2009? Att jag åkte på Erasmus i Sevilla.
9. Största misstaget? att jag inte har någon framförhållning!
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? nja, inte vad jag kan komma på just nu.
11. Bästa köpet? Resan till Dominikanska.
12. Vad spenderade du mest pengar på? FLYGBILJETTER!!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Massor av saker.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Dancing in the Dark med Bruce Springsteen, When love takes over/David Guetta, Tonight's gonna be agood night/Black Eyed Peas, Wegue, wegue/ Buraka som sistema.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare tror jag! Mycket roliga saker har hänt och massvis med kul att se fram emot!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Jobbat så man haft mycket med pengar!
17. Vad önskar du att du gjort mindre? gett allt för ingenting
18. Blev du kär i år? Nej, jag har varit kär länge! Sen 2001 faktiskt!
19. Favoritprogram på TV? Holywood fruarna- vilket skämt de är!!:)
20. Bästa boken du läste i år? Stieg Larson triologin, eller La Soledad Era Esto.
21. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En resa til Barcelona: fick den av mig själv dock!!
22. Något du önskade dig men inte fick? Vet inte...
23. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Jag kommer inte ihåg..jäklar vad minnet är kort...hoppas ingen blir ledsen nu!!
24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Mer pengar.
25. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Som vanligt, kanske lite mer klänning och högklackat!
26. Vad fick dig att må bra? Patrik, mina vänner och familj och Spanien såklart!
27. Vilken kändis var du mest sugen på? Nej du....
28. Vem saknade du? Patrik.
29. De bästa nya människorna du träffade? Mina kompisar i Sevilla: Lovisa, Michael och Lee framförallt!
30. Planer för 2010? Och plugga, och resa och allt möjligt kul!!

Kommentarer
Postat av: anna

Dags att uppdatera ?????????

2010-02-11 @ 19:41:31
URL: http://annabackhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0