Usch och blääää!!

Inatt har jag inte kunnat sova och det är inte första gången denna veckan...Jag vet inte vad som är orsaken. Kanske att jag känner mig lite orolog över min ekonomiska situation i och med allas vårt älskade csn och det faktum att jag inte fått något jobb ännu (inte konstigt meed tanke på att jag bara letat i en vecka!), kanske för att jag fortfarande inte fått tag på mitt spanska person nummer tack var detta landets outgrundliga system (kan därmed inte söka flera av de jobb som annonseras), kanske för att jag och Lee inte är tillsammans- jag avskyr att vara ihop på distans, kanske för att jag är lite spänd inför kvällen då min födelsedag ska firas...eller kanske för att det finna otaliga mygg i Michaels rum som gärna äter upp mig? Jag vet inte riktigt varför men irriterande är det..

Förhoppningsvis kommer väl lösningen iaf.. med en siesta i eftermiddag så kompenserar jag väl iaf för nattens förlorade sömn. Och jag får väl hoppas att kvällen blir lyckad även att jag inte just nu känner mig peppad! Och det där person numret........mierda! Får väl hoppas att det pappret jag behöver ligger i postlådan på måndag och att jag då kan börja söka lite mer seriösa jobb. Igår satte jag även upp lappar om privatundervisning i engelska, jag hoppas att det kommer att ge nåt. För övrigt är jag så extremt nyfiken på vad som kommer att hända på min födelsedag då Lee har utlovat en present i två delar eftersom hann inte kan komma hit förrän på fredag!! Så det blir tre dagars firande iår!! Maffigt värre!! Vad det inebär får väl dock hållas på tills nästa vecka!!



Detta är väl kärlek??!!

Kommentarer
Postat av: anna

Håller tummarna för att du får ett jobb snart!



Kram

2010-05-08 @ 10:17:18
URL: http://annabackhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0