Lägenheter!

Nu börjar flytten närma sig. Den 23 januari är det meningen att jag ska flytta till Manchester med Lee. När han var här i veckan så kollade vi på lägenheter på nätet och vi hittade några schyssta, ganska centralt belägna och för en inte allt för dyr peng! Så vi har ansökt om tre olika visningar så Lee och hans bästa kompis ska dit och kolla snart förhoppningsvis, om inte lägenheterna hunnit gå redan då. Annars så ska vi kolla i december när jag kommer dit. Jag ser verkligen framemot att flytta. Nu hoppas jag bara att jag kommer in på Spanska 61-90 distans till våren annars så kanske det får bli ytterligare en termin med jobb. Vi får se! Det finns dock bara 35 platser, så det är ju inte så många men och andra sidan så finns det nog inte så många som har behörighet för att söka in heller!! Jag hoppas på det!! Snart rullar det igång iaf; ny kurs, nytt land, nya erfarenheter och framförallt närmare slutet på denna långa utbildningen!! :) Wiiiiiiiiii!!

 


Kommentarer
Postat av: Frida

Va spännande! :D alltid roligt att ha något att se fram emot och något som peppar en i vardagen.

Va pluggar du till?

Kram

2010-11-08 @ 21:49:49
URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jag pluggar till gymnasielärare i engelska och spanska, bara 1 år kvar nu!! :)

2010-11-09 @ 15:47:42
Postat av: Marie Inhammar

Hej Åsa!



Kan inte påstå att vi ngnsin känt varandra väl. Men jag snokar på fb emellanåt för att se vad du pysslar med. Har blivit fascinerad av dina äventyr. Måste säga att även om jag trivs med min utbildning så blir jag lite avundsjuk på alla utlandsvistelser du gjort :) Jag är imponerad av dig!



Ta hand om dig,

Marie

2010-11-22 @ 14:36:50
Postat av: Åsa

Vad kul att du läser min blogg Marie!! Jo, det är ju sjukt roligt att fb snoka, och jag har kollat in på din sida några gånger också! Du har väl också rest en hel del??! Jobbade inte du utomlands när vi slutade på vårt underbar Gärde? Annars ta chansen när du blir klar! Det är ju så härligt att bara kasta sig ut i världen och hitta nya erfarenheter!



Ta hand om dig också!!

2010-11-22 @ 15:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0