Obehagligt!

På måndagsmorgonen fick jag mig en otrevlig överraskning när jag gick in i badrummet: en mus sprang över golvet! Jag springer skrikandes in till mammas sovrum men de tycker bara att jag är fjantig men de sätter iaf upp en musfälla. På kvällen är där en mus. Tisdagsmorgonen, ytterligare en mus. Onsdagsmorgonen ytterligare en! Idag, äntligen, ingen mus: skönt! Dock så sitter jag och mamma i köket och snackar lite när jag kommer på att jag ska hämta nåt i gästrummet där jag sover. På vägen tillbaka så stiger jag på nåt mjukt, under mattan. Jag hann tänka "oj har ett par strumpor hamnat under mattan" innan jag lyfte och där låg det en död mus!! Sjukt obehagligt!!


Jag hoppas på en bättre morgondag!!

Kommentarer
Postat av: anna

Oj, vad musigt... haha!

Tur att det inte är råttor modeller gigantos som flyttat in i Kållerstad... ;)

Det är väl bara att fortsätta rigga fällor då, så ni slipper snubbla på liken!

2010-11-26 @ 23:31:08
URL: http://annabackhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0