Onödig stress!?

 

 

Ibland undrar jag om min Spanien-vistelse verkligen gjort mig mer laidback eller bara mer stressad eftersom jag med min nya attityd tror att jag fortfarande ska hinna allt…men lite senare bara! Exempel på detta idag: jag ligger kvar i sängen alldeles för länge, snoozar, bara-en-minut-till stilen, halvspringer till spårvagnen, missar den, får ta en vagn som jag upptäcker bara går till Brunnsparken (på fel sida av den) och inte till Drottningtorget, vilket ger mig ca 4 minuter att springa därifrån och hitta mitt tåg!! Återigen blev det otroligt stressigt bara för att jag tänkte, ”ähhh, jag hinner säkert”! Tyvärr så har ju varken spårvagnar eller tåg börjat anpassa sig till mig, så det är väl bara en tidsfråga innan jag faktiskt missar tåget på riktigt!

 

Och angående min nya tidshållning som nuförtiden är ganska förskjuten ber jag om ursäkt för kommande förseningar!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0