Seg, stel men nu ar det ju helg iaf!

Usch, jag ar redan trott i huvudet av att greja med planeringen infor praktiken! Men snart ar jag klar med spansk-lektionerna iaf!! Ar dock sjukt peppad!! Som jag ser framemot att fa undervisa engelska igen! Kanns som att jag har lite battre koll pa spraket nu an 2007 nar jag sist hade praktik med engelska! Lange sen!!


Vaknade igar upp med nackvarken fran helvetet och spenderade mestadels av dagen sittandes i soffan eller liggandes ner tills jag och Lee akte och simmade nar han slutade att jobba. Laste dock idag att basta sattet for att fa bort vark i nacke och rygg ar rorelse sa gardagens taktik var inte sa lyckad! Sa idag ska jag nog pallra mig ivag for ytterligare langder i simhallen, och en lang promenad...sen ska jag ta tag i planeringen igen! :) Har ocksa tagit nagra ganska starka tabletter for att se om det blir battre, sa jag hoppas pa det basta!


Ska idag prova pa att laga lite nya tapas-ratter ocksa! Sa innan jag drar ivag ska jag grilla lite kyckling som senare ska anvandas till quesadillas och sa ska jag rosta kikartor! Spannande!


Vi far erbjudande om att hyra en 3-rums laganhet med terass och AC i en mindre stad mellan Valencia och Alicante, (till riktigt bra pris) sa vi ska ivag och prata med kvinnan i fraga nasta vecka. Ett steg narmre Spanien!! Wihi!!

Ha en trevlig helg allihopa!!



Bild fran Alicante! Jag skulle kunna overleva att bo mindre an en timme ivag fran denna utsikten!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0