Ytterligare en regnig dag i England!!

Det har vadret ar verkligen inte min favorit. Inte for att jag inte kan overleva lite regn, det ar bara det att har regnat i stort hela tiden sen jag kom tillbaka i mitten av juli. Som tur ar sa har jag massa grejer jag maste syssla med inomhus, sa jag far val sta ut!

 

Just nu haller jag pa att skriva mina cv’s. Jag ar klar med den spanska och un haller jag pa den engelska, och ar nastan klar med den ocksa! Sa imorgon tankte jag att jag ska borja skicka ivag dem aven att jag inte blir klar forran i januari. Jag har hittat 21 brittiska/ amerikanska skolor runt Valencia sa har jag tur sa kanske jag kan hitta nagon som skulle vara intresserad av att anstalla mig i slutet av janusri nar vi flyttar ner! Hoppas, hoppas! Annars sa far det val bli lite mer bar-jobb och ge lite privat-lektioner med engelska. Vi far se! Det ordnar sig ju alltid!! Vi ar sjukt sugna pa att flytta nu dock! Vi har redan borjat kolla lagenheter, bara for nojets skull!! :)

 

Lee jobbar jattemycket denna veckan sa un ska jag sitta ner med planeringen infor min sista praktik. Jag ska vara pa gamla, kara Gardeskolan hela september och undervisa engelska och spanska och dessutom hjalpa till att ta hand om utbytesstudenterna nar de ar dar i tva veckor. Det blir massa planering dock eftersom jag ska ha 75% av undervisningen! Ska bli jattekul att jobba igen!

 

For ovrigt sa ska vi flytta ut fran var lagenhet snart! Tankte att vi kan spara mer pengar, vilket aldrig ar fel! Det kommer att bli tajt att bo hos Lee’s mamma men det loser val sig! Jag ska ju vara Emma hela september och mitten av december till mitten av januari ocksa, for praktiken och sen for opponeringen av examensarbetet. Jag hoppas att jag klarar det pa forsta inlamningen! Jag vill inte ha det slapandes sen nar vi flyttar.

 

Dags att vara lite effektiv!! :)

 

 

Bild over min kommande stad!! :) Can't wait!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0