Tiden flyger fram som vanligt!

Jaha, nu ar det redan 10 december! Tiden springer verkligen fram. Hemtentan ar inlamnad, Lee ar har och har varit det sen den 1 dec, julklapparna fardighandlade och bara 3 sidor kvar att skriva pa exjobbet tills pa mandag. Sedan borjar val det riktiga jobb med allt fix efter for-opponeringen: det ser jag inte framemot! Sen blir det ocksa en massa jobb pa Ica, harligt! :)

Och snart ar det jul. Sa konstigt. Det kan nog vara den snabbaste hosten som passerat i hela mitt liv. Det har bara rullat pa jattesnabbt och jag har varit sa upptagen och snart ar jag antligen sa nara malet med min examen  januari. Om mindre an EN manad ar det antligen min tur! Sakerligen med en hel del kompletteringar men det skiter jag i! Nu ska jag bara forsoka ta mig igenom de sista enstaka sidorna och sen ska jag bara ta det lugnt under resten av helgen. Njuta av snon (japp, det snoar igen!), baka fudge och bara lata mig!

Vi fick svar pa ett rum i centrala Madrid igar. Jag hoppas att personen ifraga hor av sig och sager att han reserverar det at oss tills vi flyttar ner! Snart, snart ar vi tillbaka i Spanien!! Da hoppas jag att vi far massa fint besok!!







Nagra bilder fran nar jag hade finbesok fran Bjorn och Carro nar jag bodde i Sevilla! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0