Vad som hände 2010!!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Åkte till Spanien utan att ha ett jobb och hoppades på att det skulle lösa sig, vilket det också gjorde!!

2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inget vad jag kan komma ihåg iaf!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej.
5. Vilka länder besökte du? Spanien- flera olika städer, England- flera olika städer, Italien- flera olika städer och Skottland.
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Pengar!! Helst ett år utan att behöva leva som en fattig kyrkråtta!!
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 10 februari och 8 april.
8. Vad var din största framgång 2010? Att jag har vågat göra saker även att jag inte vetat vart det kommer att leda eller hur det kommer att gå!
9. Största misstaget? Att jag fått leva på väldigt lite pengar, men det har jag också lärt mig mycket av.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nej.
11. Bästa köpet? Måste nog varit något av mina par med skor!
12. Vad spenderade du mest pengar på? FLYGBILJETTER!!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Att även om jag gjort stora förändringar som ingen förstod sig på har de ändå lett till något bra, och jag är glad över att allt gått så bra som det gjort.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? I need you- N dubz.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Detta har varit ett väldigt känslosamt år. Mycket bra har hänt men också många saker som gjort mig ledsen, men överlag har det nog varit ett gladare år. Åtminstone slutet!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Jobbat så man haft mycket med pengar!
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Slösat pengar på mat!
18. Blev du kär i år? Japp, verkligen!!

19. Favoritprogram på TV? Årets julkalender var en succé!
20. Bästa boken du läste i år? Vet inte riktigt, har inte läst något extraordinärt!

21. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Jag önskade mig en kamera och det fick jag!!

22. Något du önskade dig men inte fick? Jag önskade att Lee skulle komma och hälsa på mig i Sevilla på min födelsedag men pga askan blev hans fly inställt och han kom några dagar senare istället.
23. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Jag och några kompisar gick och käkade sushi på min f.d. favoritrestaurang i Sevilla men jag blev magsjuk, så det blev ingen mer mat på det stället!!
24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Mer pengar.
25. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Mer spansk stil: ta dagen som den kommer och vara mer spontan. Göra det som faller mig in. Har försökt att vara mindre strukturerad också- har funkat sådär emellanåt!!
26. Vad fick dig att må bra? Att vara i Spanien, i solen och värmen. Att få bo ihop med Lee och med några av världens bästa lägenhetskompisar!!
27. Hur firade du nyåret? Jag firade med flera av de vänner jag lärde känna i Spanien, fast i Kållerstad, Sverige! God mat och mycket trevligt sällskap!
28. Vem saknade du? Lee!
29. De bästa nya människorna du träffade? Massvis med folk!
30. Planer för 2011? Flytta ihop med Lee i Manchester och att i stort sett bli klar med min utbildning!! Äntligen!!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0