Indiskt igår, öl idag!

Nu saknas det bara ett svar på min mejlbaserade intervju! Hoppas att det kommer in i helgen så jag kan göra klart det på söndag och innan deadline för en gångs skull! Skulle vara bra. Ska iväg en runda upp till skolan på måndag oavsett och träffa mina handledare från praktiken. Ska bli trevligt!

 

Igår kväll var vi ute med Lee’s familj och käkade indisk mat. Det var gott men jag är fortfarande inte helt såld alltså, men Lee älskar det så jag lever över. Det var iaf trevligt att gå ut med dem eftersom vi inte hinner med det något mer innan jag åker och jag vet inte när jag kommer hit nästa gång. Ikväll ska vi gå ut och dricka öl med Lee’s pappa och kompisar och imorgon ska vi både till Lee’s farmor och farfar och mormor och morfar, + att vi ska till Blackburn och fixa lite smågrejer. Idag har jag iaf hunnit med att packa min väska, rensa ut typ 3 lådor med kläder och skor och ändå har jag haft sovmorgon! Gott! Nu ska jag fixa mitt smink innan vi drar ut på stan!

 

 

Lee och jag blandade av blixten igarkvall!


Kommentarer
Postat av: Camilla - Mamma till Naemi

men åhh vilket fint kort på er! =)

2011-11-15 @ 19:02:38
URL: http://millamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0