Bok-torka!

Usch, usch , usch... Sitter idag med exjobbet som alla andra dagar. Jag ar sjukt trott pa den daliga kommunikationen fran hogskolan och aterigen maste jag stressa for att hinna fardigt. Jag avskyr nar man gor arbeten och man inte riktigt vet vad som forvantas av en fran gang till gang.

Just nu vantar jag dessutom pa en bok om hur jag ska skriva mitt metodik-kapitel. Jag bestallde den forra torsdagen, och betalade extra for att den skulle komma fram snabbt. Fick leveransbesked i mandagskvall men da hade den kommit efter kl 18 sa den hann saklart inte med posten till England. Typiskt! Mamma skickade den iaf igar sa forhoppningsvis far jag den imorgon eller pa lordag (braiga England dar man far post aven pa lordagen!) och har da iaf helgen pa mig att skriva fardigt det. Men idag sitter jag iaf och forsoker att skriva fardigt min teoretiska bakgrund, sadar roligt men jag ar iaf pa G.

Det ar dock svart att koncentrera sig idag... Imorgon ska jag ha min intervju for ett lararjobb pa ett stort foretag i Madrid. Jag ska dock ha intervjun over Skype och inte pa plats! Jag hoppas att jag kommer fa det men jag vagar inte hoppas pa for mycket for man vet aldrig vad som hander. Men that's life!

Ikvall ska vi ata pepparstek och potatismos! En av mina favoritratter! Nagot att se framemot, men forst blir det nog en runda till gymmet efter nagra timmars studier. Antligen borjar det betala av sig... Ar nu nere pa UK size 10 vilket ar typ 36 hemma. Inte illa!

Hoppas alla har en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0