I Sverige!

Nu ar jag hemma i Sverige igen och tiden rusar ivag. Har snart varit har i en vecka redan och det kanns som att jag kom hit igar. Men jag har hunnit med mycket: traffat Evelina, farmor & farfar, mina kusiner och farbroder, Camilla, Jesper och lilla Naemi, Emma och Linda och idag blir det att traffa Louise och Camilla. Kul att man lyckas fa ihop det hyfsat iaf. Pa torsdag ska jag upp till Gbg och hamta upp Michael och sen ska han vara har i 6 dagar och vi ska spendera en de av tiden i Gbg och sen tankte jag ta med honom till metropolen High Chaparall. Det blir nog intressant! Mycket star kvar pa schemat annu sa det blir nog helt spackat resten av tiden ocksa, och lyckligtvis ska jag hinna med tva kraftskivor! Jag kanner mig LYCKLIG!! :)

Jag och Lee har aven skrivit pa ett kontrakt for en egen lagenhet antligen. Ska bli sa skont att slippa bo med annat folk alltsa. Jag ar jattetrott pa att saker forsvinner ifran kylskapet/skafferiet och ha folk som roker marijana i vardagsrummet (fullt lagligt i Spanien) och usch, usch, usch! Jag kommer inte alls att sakna det- overhuvudtaget! Lagenheten ar inte stor men det blir nog bra till att borja med innan vi flyttar soderut. I can't wait!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0