Harlig helg igen!

Vi har haft en harlig helg. Igar at vi lunch med en av Lee's kollegor pa ett American Diner. Det var inte varldens basta mat men valdigt trevligt sallskap. Sen kom Nadine hit och vi lagade fajitas och drack vin. Sen gick hon pa en drink med kompis men vi pallade inte hanga med. Somande 23.30...helt sjukt tidig men jag har en forkylning pa g och jag hoppas att det inte blir vare! Idag har vi handlat fardigt de sista julklapparna och imorgon ska jag forsoka hinna med att skicka det sa att de kommer fram till jul. Jag har aven suttit pysslat lite nu ikvall med Ebbas (min systerdotter) julklapp, det ar ju alltid kul. I eftermiddags sa traffade vi ocksa en kubansk kille som bott i Sverige i 10 ar. Skittrevligt! Sa det blev lite vin pa ett stalle och sen lite glogg hemma hos oss. Julkansla! Och nu sitter jag och kollar pa julkalendern! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0