Helgen som varit

I fredags blev det en lugn kvall. Vi hade tankte att ga och kolla pa luciafirandet har men vi kande inte for det nar det var dags sa vi gick en runda pa stan och sen gick vi hem igen.

Igar sa var jag upp med tuppen och drog till jobbet. Hade min lektion och sen efter det sa akte jag till den Skandinaviska Skolan har i Madrid och at julbord...det var inte lika gott som mammas dock! Dar pratade jag aven med rektorn och jag har blivit lovad ett springvik under varen. Sa det ska bli trevligt!

Sen igarkvall sa motte vi upp Nadine och hennes syster for det ar hennes sista helg i Madrid sen flyttar hon tillbaka till Sverige. Vi gick pa ett par barere och sen gick vi hem runt 2. Jag var jattettrott nar jag kom hem sa jag somnade direkt och sen sov jag till 12 idag! Skont!

Jag kralade mig inte ur sangen forran 14 idag och vid 16.30 kakade vi brunch hemma efter att vi hade varit och handlat. Och nu har jag kollat pa julkalendern. Nu ar det ar ju bara en vecka kvar typ...blir spannande att se slutet. Jag vet inte riktigt vad jag ska gora i eftermiddag men den blir nog lugn. Lee har fatt in ett oversattningsjobb sa han har fullt upp. Han ska aven gora en voice-over for detta foretaget men det blir nog i januari eller nat. Ska bli spannande att se hur den blir!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0