Januari-Februari 2012

Jag tankte att jag skulle gora en resumé av aret som har gatt och borjar darmed med januari-februari.
 
Borjan av januari var hemsk eftersom jag var tvungen att skriva om halva mitt ex-jobb pa ca 10 dagar. Men jag gjorde det och slutade med ett VG pa bade uppsatsen och opponeringen + att en av examinatorerna sa att det var den basta uppsatsen han last under terminen. Det kandes riktigt gott!
 
Fredagen den 13 januari hade jag min examen och jag tog taget till Halmstad aven att jag hade 39 graders feber och min nasa var lika stor och rod som Rudolfs. Efter ceremonin akte jag hem och spenderade min sista kvall i Sverige med min familj men jag gick i dack tidigt pga av forkylningen. Dagen efter gick vi upp tidigt och sa tog jag taget fran Halmstad till Kastrup och darefter flyget till Madrid. I Madrid vantade redan Lee och vi akte hem till vart rum i var nya lagenhet och Lee lagade tomatsoppa och jag dog i sangen! Flygresan ner dit var den varsta i mitt liv och jag trodde pa allvar att mina trumhinnor skulle sprangas: jag har aldrig upplevt san smarta innan. Sa laxan lard: aldrig mer flyg med en sa kraftig forkylning. Efter detta lag jag dackad i ca en vecka.
 
Efter den veckan borjade jag pa utbildning med ett foretag men jag hoppade av da jag inte gillade det alls. Jag traffade dock nagra vanner dar som jag fortfarande umgas med sa det var ju vart nagot iaf. Lee borjade ocksa att jobba vid denna tidpunnkten pa en skola utanfor Madrid dar han undervisar engelska. Efter mitt avhopp var jag arbetslos ca 2 veckor innan jag fick jobb pa den akademi dar jag fortfarande jobbar.
 
Februari gick mestadels at till att lara kanna var nya stad och folk och jobb forstas. Vi fick ocksa besok ifran England av Lee's basta kompis Jon. Det var en trevlig helg! :)
 
 
Bild fran mammas hus i slutet av december 2011. Vackert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0