Saknar julstamning

Nu langtar jag verkligen efter att komma in i julstamningen. Jag har kopt glogg och pepparkakor och jag har suttit med lite pyssel for julklappar etc men inte jattemycket. Det har mest varit jobb pa g.

Det ar svart att komma i stamning har ocksa nar det for varmt och ingen sno. Nu har vi visserligen haft minusgrader nagra dagar denna veckan men det ar inte samma sak. Man kan dock kanna av julrushen dar vi bor da typ 1 miljon manniskor pa var gata och narliggande. Det ar helt otroligt vad mycket folk det ar alltsa...

De har aven fatt upp julbelysningen och i tisdags tande de ljusen. Fint men jag saknar snon.Ska forsoka att ta lite bilder sa lange far ni halla till godo med en bild fran Corte Inglés i Plaza de Duque i Sevilla!
 
l
 
Fast pa ett satt sa ar det ju ganska skont att vi inte har runt -20 och har en massa sno. Lagom ar ju bast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0