Fler timmar verkar det som!

Jag kommer antagligen fa 7 h timmar till/vecka from mars, det hade ju varit fint. Jag har aven satt upp profil pa en sida dar man erbjuder privatlekioner och fatt nagra mejl, men jag vantar pa exakta svar. Mojligtvis far jag en grupp med elever 1,5h 2 ggr/vecka. Det hade varit schysst. Sa nu kanns det verkligen som att det loser sig!

Antligen kan man borja planera lite for framtiden, sa vi funderar lite pa att aka till Sevilla i mars med en kompis och hans flickvan och sen till Valencia i pask om Michael kommer hit. Bara for en natt eller sa men anda, hade varit kul. Men vi far se!

Idag har jag gjort min tva justeringar pa exjobbet, andrat tva meningar sa att de ar ratt kallrefereade sa nu ska jag publicera den. Sen maste jag lamna in den i pappersversion till Hogskolan, sa opraktiskt harifran da det tar typ 2-3 veckor for saker att komma fram om det kommer fram overhuvudtaget. Sa jag min syster kan hjalpa mig med det istallet, for annars blir det inget examensbevis!

Denna helgen ska vi bara ta det lugnt! Gora ingenting! Nu ar det dags for en dusch och sen fixa lite innan Lee kommer hem fran jobbet!

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0