Vick!

Redan tisdag igen! Veckorna springer ivag, och jag har redan varit har i en manad...fast med tanke pa hur mycket jag har gjort sa kanns det mycket langre. Idag har jag vickat pa en skola i sodra Madrid, vickade dar igar ocksa och det blir troligen vick imorgon ocksa. Asbra, varje timme ar ju guld vard nar det galler pengar, far inte betalt for de extra timmarna forran i mars dock. Retroaktiv lon! :( Igar blev en valdigt knasig dag pga vicket dock. De ringde mig typ 30 min innan jag var tvungen att ta metron, drog ivag och det tog en timme dit fran var lagenhet, vickade 2 h, sedan tog det 1,45 h att ta sig till min vanliga skola i norra Madrid. Sa jag akte hemifran typ 11.30 och kom hem 19.15, och da hade jag inte haft nagon paus over huvud taget: bara akt metro/tag och jobbat mina 3 h. Stressig dag och daligt med lunch...tyvarr blir det nog samma sak imorgon.

Idag ar det alla  <3 dag, men vi ska inte gora nagot speciellt. Maste spara lite pengar till helgen da Michael kommer och halsar pa! Det ska bli jattekul, jag hoppas bara att vadret blir lite battre. Det ska bli spannande att se vad vi ska hitta pa, kanske fler muséer (massa gratis pa helgen), parken Retiro, lite stadsvandring etc. Lee och jag har dopt om lordagar till sightseeing-Saturdays. Vi har bestamt att vi ska ga till nagot nytt stalle varje, nagot intressant att se i stan. :)



Michael nar vi bodde i Sevilla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0