Avhopp

Idag bestamde jag mig for att hoppa av utbildningen som jag haller pa med. Jag kanner att jobbet och bolaget inte ar for mig. Jag pallar verkligen inte med att ga flera dagar utan att sova ordentligt och idag fick dessutom massa extra uppgifter som jag hade behovt sitta med tills typ 4 pa morgonen. Det sattet att jobba ar verkligen inte mitt. Jag vet att det ar bolagets taktik, att man ska bli pushad, men nej detta ar verkligen inte min grej. Sattet att arbeta pa ar verkligen inte heller ett som jag velat jobba pa. Nar jag borjade gora den har utbildningen sa visste jag ju att det skulle vara tufft men jag trodde ocksa att det skulle vara mer intressant. Men den har inte mott mina forvantningar, och det jag kanner mest ar jag skulle inte kunna undervisa sahar och kanna mig nojd med vad jag gor. Det jobbet som man forvantas gora och den lararen man ska vara ar inte jag. Det finns manga punkter i deras metodik som jag inte tycker ar bra, och nej, helt enkelt inte for mig. Men kanske for nagon annan.

Nu ska jag bara forsoka se framat och inte tanka pa detta mer. Jag ar ju inte den typen som hoppar av saker, jag brukar alltid fullfolja men det finns granser for allt. Sa nu ska jag borja leta efter andra jobb. Det kommer att losa sig! Jag har ju fortfarande en utbildning som borde ta mig en bit pa vagen.

Nu ska jag ta och sova, har val sovit ungefar 12-14 de senaste tre dygnen, och da har det inte ens varit sammanhangande somn. Sa godnatt!

Kommentarer
Postat av: Camilla - Mamma till Naemi

du gjorde nog rätt gumman. det där stället verkar ju inte vara mänskligt att jobba på. du hitta snart ett annat jobb! kram

2012-01-25 @ 14:58:59
URL: http://millamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0