Uttrakad..

Det ar konstigt att man aldrig kan vara nojd alltsa... forra veckan sa jobbade jag ganska mycket 4 h pa akademin och privatlektioner nastan varje och det ar typ vad jag klarar av med 40 graders varme. Sa i fredags forra veckan sa jobbade jag forst 10-14 pa akademin och sedan 16-19 med en elev (med killen som mejlade mig forra veckan som hade rekomenderats att kontakta mig!) och jag kande mig dod. Jag vet att 7 h ar en piss i havet det ar ju inte mycket jobb men med pendlingstid sa var jag utanfor huset i stort sett mellan 9-19.30: segt. Varmen ovanpa detta och somnlosa natter da det ar for varmt jamt. ACn ar sonder i var lagenhet och med vara miljovanliga hippi-roomies sa kanns det ju inte som att ACn ar nagot som de kommer att atgarda direkt. Sa just nu har vi en golvflakt med det ar fortfarande for varmt. Jag hoppas att det ar svalare nar mamma, Svante och Bjorn kommer hit i september annars kommer de nog att do!
 
Sa nu denna veckan har jag inget jobb med min akademi, bara tre lektioner med en av mina flatmates och igar hade jag ytterligare en lektion med Manuel, killen fran forra veckan, och kanske kommer jag att ha tva till med en annan kille: sammanlagt 8h for hela veckan. Sa nu dor jag trsitess-doden istallet. Och Lee jobbar man-lor denna veckan, visserligen bara 10-13 men det ar samma sak for honom med pendlingen, kanske varre. Sa nu ar jag hemma och har trakigt, borde dra ut och ga eller springa men jag hittar ingen inspiration i den har varmen. Jag langtar efter att fa komma hem till Sverige nu och fa njuta av sakerna som man inte kan njuta av i stan. Bada i sjon (om vadret ar hyfsat), plocka svamp, ga langpromenader med Ludde, fiska (om brorsan tillater mig att prova hans nya bat), traffa alla vanner och min familj. ATA GOD SVENSK MAT! Jag ska ata rakmackor forsta kvallen nar jag kommer hem (har redan bestallt det av mamma) och sen ska jag grilla (vi har ingen stor balkong har sa vi kan inte grilla :(), svampmackor forhoppningsvis, kottfarssas, rokt skinka, sondagsstek... listan ar oandlig. Hoppas stenhart pa en kraftskiva ocksa!! Harligt!
 
Fick aven meddelande av min nordirlandske kompis Michael och han ska komma och halsa pa 9-16 sa jag kommer att vara busy. Sa Camilla och Therése, nar ska vi ses? Kommer ni hem nanting eller? Jag kommer nog att aka upp till Gbg redan 16 och stanna tills den 21 nar jag aker. Kanske tidigare...far se lite vad Michael kanner for...
 
Kanns gott att jag ska vara hemma i tre veckor iaf. Har ju inte varit hemma sen i januari sa jag kanner lite abstinens nu. Dett ar nog det langsta tiden som jag har varit utomlands utan att komma hem nanting for de andra gangerna sa har det alltid varit nagot som jag behovt komma hem och gora med skola, jobb eller annat...Och annu sa har inte jag haft nagot besok fran Sverige, snart kommer ju mamma, Svante och Bjorn men ni andra ocksa valkomna.
 
 
Go drink i hettan, detta pa ett vara nya favoritstallen: el Jardín Secreto. Dit kan bara ga nar det ar loningshelg dock...sa dyrt ar det!! Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0