Lite uttrakad och omotiverad...

Kanner mig ganska motiverad for tillfallet och igar hade jag faktiskt lite hemlangtan. Det ar inte ofta det hander! Jag har inte sa mycket att gora pa jobbet just nu och det har gatt sadar med mina privatlektioner...det ar sa svart att fa tag pa seriosa manniskor. Men jag hoppas att det loser sig.

Och gymmet har jag inte gatt till sen vi flyttade! Jag visste att det skulle bli sa med tanke pa att det har nu blivit ett projekt att ta sig dit, men nu i helgen ska jag forsoka att dra mig ivag, helst redan imorgon faktiskt. Jag borde vara motiverad att ga nu nar jag har mer tid ledigt pa eftermiddagarna men nej. Jag jobbar egentligen bara tre timmar mindre nu an innan men det gor stor skillnad i mitt schema sa det kanns knappt som att jag jobbar alls nu. Sa det hade ju varit bra lite extra lektioner nu liksom. Lee jobbar istallet desto mer, han aker tidigt varje dag och kommer hem sent nastan varje dag. Och den enda dagen han slutar tidigare ja da slutar jag ju vid 21 som idag. Men, men that's life.

Ska iaf bli roligt att komma hem lite. Flygen bokade med min nagot trassliga resa. DEt billigaste alternativet for mig for att flyga hem till Sverige harifran Madrid var att kopa en biljett till Manchester, stanna en natt, och morgonen darpa till Kopenhamn for att sedan ta taget till Halmstad. Och den roliga, krangliga resan (som faktiskt blir ganska bra da jag behover lite prylar som ar i England) kostade ca 800 kr mindre and att flyga Madrid till Kopenhamn och ta taget. Om jag skulle ha flygit direkt till Gbg skulle det kosta 4400 kr enkelbiljett. Sjukt dyrt! jag langtar efter att bo i stad dar det ar billigt att flyga till. Det ar ju alltid dyrare att flyga pa sommaren dock.

I helgen traffade jag en svensk tjej och hennes norska kille, supertrevliga! Igar var vi over i deras lagenhet och drack vin (alldeles for mycket vin for en vardag!) sa idag ar jag lite extra seg... Fick min lugg klippt ocksa: skitbra!

Nehe, dags att aka till jobbet! Far se om det blir nagra elever idag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0