Harligt vader!

Denna veckan har gått så fort. Nu hard et gått en vecka sen jag bloggade sist! I torsdags så kom Lee’s mamma och syster hit på besök igår åkte de hem. Vi har egentligen gjort så mycket mest kollat i affärer, varit ute och käkat och druckit massa öl! Vädret har varit toppen i helgen, helt fantastiskt med massor med sol och 20-25 grader i stort sett varje dag. Vi har varit ute och gått mycket, men inte gjort för mycket sightseeing utan mest bara njutit av vädret. Häromdagen så testade vi en bar i närheten med “menú del día”, typ dagens hemma. Vi fick en helt underbar linssoppa som förrätt, en kötträtt som huvudrätt och färska jordgubbar med grädde efterät och en öl till det för 8.75 euro/person. Fantastiskt!

För övrigt skulle jag ha börjat min nya lektion i måndags men den blev inställd för han var sjuk och ligger på sjukhus…och därmed har resten av veckans lektioner med honom blivit inställda också, men vi börjar på tisdag istället.

På lördag ska jag ut till flygplatsen och möta upp den nya tjejen och senare på kvällen ska vi gå ut eftersom det är St Patty’s Day, så grönt och irländskt blir det! Sen blir det nog att hänga i parken resten av tiden. Det fina vädret fortsätter och i helgen som kommer ska det bli 24 grader och sol, och som grädden på moset så är jag ledig både på fredag och måndag! GOTT!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du måste komma ihåg alla de här prisvärda ställena när vi kommer och hälsar på!! Låter ju helt fantastiskt

2012-03-18 @ 20:15:46
URL: http://theadamlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0