Mer jobb och besok

Nu ar britterna har och jag borjar aterigen vanja mig vid att allting tar saaaaa lang tid med Familjen Sharratt! Lee tar alltid langre tid pa sig an jag nar han ska fixa sig, vet inte vad han gor men tid tar det... Detta + de tva kvinnorna i familjen= typ 3h och jag var klar pa 20 min. Som vanligt alltsa! :) Idag ska vi ut och kolla lite affarer, ikvall ska vi kaka middag med Lea och 4 av hennes kompisar som kommer ifran Frankrike nu i eftermiddag och sen blir det nog bara lite hemmafest!

Har fatt goda nyheter fran jobbet idag: 6 h till/vecka= en affarsman som ska gora en intensivkurs 2h/dag 3 ggr/vecka. Ska bli intressant! Alltid spannande med lite nytt men det kommer nog att vara svart ocksa med tanke pa att han inte kan alls mycket och han ar typ 30-40 eller nat sant. Men utmaning ar ju alltid kul! Och det basta ar att det faktiskt ar pa "morgonen" 11-13: skont att inte borja kl 16.30 som tidigast som de andra dagarna.

Vet inte om jag skrev det i forra inlagget men det blir en svensk tjej som flyttar in var lagenhet och hon kommer den 17 sa da ska vi ut och fira St Patricks Day pa nan irlandsk pub!! Nice!! :)

Nehe, medans jag vantar ska jag ta tillfallet i akt och gora lite rattning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0